Nickolas Grammatos's

Official WebSite

Ονειρευχές

Μουσική: John Teki http://soundcloud.com/johnteki/
Μπάσο: Τάσος Καραπαπάζογλου
Στίχοι - Φωνητικά : Νίκος Γραμμάτος

Video Edit: http://www.youtube.com/user/MsOfLine


Θέλω να φύγω να πετάξω μακριά
μακριά από τον κόσμο που δεν έχει φτερά
από άλλες σκέψεις για να σκεφτώ όνειρα
που έχω ξεχάσει που είχα θάψει βαθιά

Θέλω να ζήσω είμαι ακόμα μικρός
θέλω να παίξω, να νιώθω πιο ζωντανός
να ταξιδέψω, θέλω τα πάντα να δω
κι όταν γεράσω, να έχω κάτι να πω

Κάτι να έχω για να θυμάμαι
τις ώρες τις απόλυτης μοναξιάς
κάτι να αξίζει να μην λυπάμαι
για να μην σβήνει η φλόγα της καρδιάς

Θέλω να φύγω να πετάξω μακριά
μακριά από τον κόσμο που δεν έχει φτερά
από άλλες σκέψεις για να σκεφτώ όνειρα
που έχω ξεχάσει που είχα θάψει βαθιά

Θέλω να τρέξω σε άλλα μέρη
τώρα που νιώθω πολύ δυνατός
σαν ένα άμορφο μα όμορφο αστέρι
κάτω από αυτή την σκόνη της νυκτός
να τρεμοσβήνω με άγρια λάμψη
ανάμεσα από άλλους αστερισμούς
και κάθε βράδυ να κάνω πτώσεις
ονειρευχές να δίνω σε χιλιάδες θνητούς